HEGEL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaşlar ne bu duyar ? sizler çok mu iyisiniz ?
ben özelliklerinden dolayı güçlü kuvvetli olmasından dolayı Rottweiler beslemek istiyorum kardeşim ilgilenmiyorsanız yazmayın bu kadar
Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar ben yuvadan da sahiplendim sokaktan da. Hep bu cinsi beslemek istiyordum yer fırsatım olunca arayışa girdm.
Yukarıda ki mesajımı bir rot sahibi olarak yazdım. Bu cinsi tanıdık olmadan kolay kolay ücretsiz sahiplenemezsiniz. Erkek benimki maalesef yavru vs. durumu olmuyor. Ek olarak rot vb. ırklar beslemesi, eğitmesi zor ırklardır. Benden çok kırmızı et tüketiyor