arkadaşlar ne bu duyar ? sizler çok mu iyisiniz ?
ben özelliklerinden dolayı güçlü kuvvetli olmasından dolayı Rottweiler beslemek istiyorum kardeşim ilgilenmiyorsanız yazmayın bu kadar
İyiliğimi kötülüğümü bilmemde, ihtiyacı olanı sahiplenirim, güçlü yada kuvvetlisini değil.