Hocam demeyi azaltmam lazım
25
●536
- 18-09-2020, 18:21:00Ticaret yaptığım insanlara genellikle bende "Hocam" derim, doğal birşey.
- 18-09-2020, 18:24:09Sadece hocam desem gene iyi biriyle ticaret yapıyorsun başka birşey diyor onu diyorsun başka biriyle yapıyorsun başka birşey diyorsun artık her önüme gelenle farklı bir muhabbet kuruyorum