• 18-09-2020, 18:18:47
    #1
    Günlük hayatımda her kelimenin arkasına hocam diyorum bazı insanlar ne hocası filan diyor 😂 Var mı benim gibi bu sıkıntıyı yaşayan?
  • 18-09-2020, 18:19:35
    #2
    boşver hocam ya takma kafaya
  • 18-09-2020, 18:19:47
    #3
    Bazen istemsiz şekilde anneme vsde diyorum
  • 18-09-2020, 18:20:18
    #4
    başkan yada kral diyin

    şu yalan dünyada insanlara öyle dedin mi mutlu oluyorlar

    sonuçta ikiside siyasi içerikli ünvanlar hoşlarına gidiyor
  • 18-09-2020, 18:21:00
    #5
    Ticaret yaptığım insanlara genellikle bende "Hocam" derim, doğal birşey.
  • 18-09-2020, 18:21:16
    #6
    R10'da her ay bu hocam kelimesiyle ilgili bir konu görüyorum. Bu konuları gördükçe hocam kelimesini daha sık kullanıyorum 😂 Hocam demeyi bırakmaktan önce bu hocam kelimesiyle ilgili konu açmayı azaltmamız lazım hocam 😂
  • 18-09-2020, 18:21:29
    #7
    her kelime arkası veya önüne hocamı ekliyorum hocam
  • 18-09-2020, 18:21:58
    #8
    Bir düşüneyim hocam
  • 18-09-2020, 18:24:09
    #9
    Sadece hocam desem gene iyi biriyle ticaret yapıyorsun başka birşey diyor onu diyorsun başka biriyle yapıyorsun başka birşey diyorsun artık her önüme gelenle farklı bir muhabbet kuruyorum