R10'da her ay bu hocam kelimesiyle ilgili bir konu görüyorum. Bu konuları gördükçe hocam kelimesini daha sık kullanıyorum 😂 Hocam demeyi bırakmaktan önce bu hocam kelimesiyle ilgili konu açmayı azaltmamız lazım hocam 😂