• 18-09-2020, 18:24:21
    #10
    Hocam yeşilaya başvur
  • 18-09-2020, 18:25:04
    #11
    r10'da yoğun şekilde kullansam da gündelik hayatta bir kez olsun kullanmadığım hitap şekli. Muhtemelen r10 yan etki yapmış sizde hocam
  • 18-09-2020, 18:25:36
    #12
    Aynı durumdayım salla alıştım artık 😂😂
  • 18-09-2020, 18:26:28
    #13
    Platin üye
    ağzımıza peleseng oldu



    https://www.youtube.com/watch?v=0bo__n6dPkQ
  • 18-09-2020, 18:26:53
    #14
    R10 dışında neredeyse hiç kullanmıyorum
  • 18-09-2020, 18:36:43
    #15
    Bakkala demiştiim. Adam hayrola der gibi.bakti..en son kaynanama.dedim. korkuyorum
  • 18-09-2020, 18:56:18
    #16
    ODTÜ'ye girdiğimden beri herkese hocam derim isteyen isteği gibi anlasın hocam, benim niyetim iyi olduktan sonra... Size de aynı yaklaşımı tavsiye ederim
  • 18-09-2020, 19:06:20
    #17
    Hocam demeyi acilen bırakmanız lazım. Alo R10'u arayarak yardım alabilirsiniz.

    https://youtu.be/qaHC-vZTlQM
  • 18-09-2020, 19:08:05
    #18
    Yaş 35 hocam diyorum bende hocam takmayın