Otoyoldan Geçtim 10 Katı Ceza Geldi.
15
●475
- 17-09-2020, 22:37:26bursa izmir otobandan gittim. 137tl gidiş , 137 tl dönüş ücreti ödeyecektim. Gece gişeler kapalı olduğundan ödeyemedim. 15gün içinde ödemem gerekiyormuş. Bugün 16.gün ödeme yapmak için girdiğimde 10 katı ceza ile karşılaştım. 1370tl ceza gelmiş. Yaşayan varmı daha az ödeme şansım varmı? Yoksa öyle böyle bu miktarı ödemek zorundamıyım.
- 17-09-2020, 22:40:33bende aynı şekilde yedim, biraz beklim belki indirim gelir diye sakın beklemeyin daha fazla katlanıyormehmetakcay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-09-2020, 22:43:08Gidişte fiş verdi gelişte gece kimse yoktu bende hgs gibi sanıyorum içine yüklerim felan diye.Cherkes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-09-2020, 22:44:44Müşteri hizmetlerini arayın eğer tam 16 gün geçmişse ısrarla hafta sonlarının sayılamayacağını,iş günü olarak 15 gün geçmediğini söyleyip cezasız ödeme talebinde bulunun.
İstanbul 3. Köprü ilk açıldığı zamanlar bir çok kez başımıza gelmiş bu şekilde cezasız ödeme yapmıştık.
Şimdi nasıl işliyor tam bilmiyorum ama bu şekilde şansınızı mutlaka deneyin