bursa izmir otobandan gittim. 137tl gidiş , 137 tl dönüş ücreti ödeyecektim. Gece gişeler kapalı olduğundan ödeyemedim. 15gün içinde ödemem gerekiyormuş. Bugün 16.gün ödeme yapmak için girdiğimde 10 katı ceza ile karşılaştım. 1370tl ceza gelmiş. Yaşayan varmı daha az ödeme şansım varmı? Yoksa öyle böyle bu miktarı ödemek zorundamıyım.
bende aynı şekilde yedim, biraz beklim belki indirim gelir diye sakın beklemeyin daha fazla katlanıyor