E fatura tavsiyelerinizi istiyorum :)
10
●251
- 16-09-2020, 18:18:14Merhaba arkadaşlar şimdi benim paket satış sitem var tek tek her müşterim fatura kesiyorum ben genç girişimci oldugum için bir sorun olmuyor vergide çok fazla çıkmıyor fakat şöyle bi düşüncem var siteye entegre edip e fatura direk Müşterinin mailine attırsam nasıl olur sizce tek tek elle zor oluyor fakat şöyle bişi var sitede 10₺ paket var yani bunada kestirmek mantıklı mı sağlam bilgili biri varmı ona göre yazılıma entegre yaptırıcam
- 16-09-2020, 18:25:31Her müşteriye kesiyorum ama çok uğraştırıyor hiç fikrim yok firma vs kardeşim
HEGEL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 16-09-2020, 18:57:08dönemsel masrafları tam olarak ne oluyor hocam efaturada?ART adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-09-2020, 19:02:33Praşüt aylık ya da yıllık ücretleri var, haricinde kontör ücreti sadece oda 1 tl = 1 kontör gibi bir şeye denk geliyor toplu kontör alırsanız daha kârlı oluyor. Paraşütte bizi referans gösterirseniz ya da başka bir paraşüt kullanıcısını 3 ay paraşüt yazılımını ücretsiz kullanabiliyorsunuz.
www.parasut.com inceleyebilirsiniz.
İşk etapta şahıs şirketi ise e-imza ltd ya da aş ise mali mühür almanız gerekiyor e-fatura alt yapısının kurulabilmesi için
shopdanc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle