• 16-09-2020, 18:18:14
    #1
    Merhaba arkadaşlar şimdi benim paket satış sitem var tek tek her müşterim fatura kesiyorum ben genç girişimci oldugum için bir sorun olmuyor vergide çok fazla çıkmıyor fakat şöyle bi düşüncem var siteye entegre edip e fatura direk Müşterinin mailine attırsam nasıl olur sizce tek tek elle zor oluyor fakat şöyle bişi var sitede 10₺ paket var yani bunada kestirmek mantıklı mı sağlam bilgili biri varmı ona göre yazılıma entegre yaptırıcam
  • 16-09-2020, 18:22:25
    #2
    Hocam yazılımı entegre ederken 10tldrn büyüklere fatura kestirmeyi ayarlarsınız o sorun değil ama 1 tlye bile kesilmesi gerek sanıyorum ki bu arada hangi firmayı tercih ediyorsunuz e fatura için?
  • 16-09-2020, 18:24:06
    #3
    Üyeliği durduruldu
    hocam 10 değil 1 tl de olsa kes bence eğer yarın bir gün uyuz birisi gelir vergi kaçırıyor diye ihbar ederse şaşırmam çünkü başıma geldi Rakip artarsa düşmanda artar.
  • 16-09-2020, 18:25:31
    #4
    Her müşteriye kesiyorum ama çok uğraştırıyor hiç fikrim yok firma vs kardeşim
    HEGEL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam yazılımı entegre ederken 10tldrn büyüklere fatura kestirmeyi ayarlarsınız o sorun değil ama 1 tlye bile kesilmesi gerek sanıyorum ki bu arada hangi firmayı tercih ediyorsunuz e fatura için?
  • 16-09-2020, 18:52:43
    #5
    Foriba alt yapısı ile paraşüt kullanıyoruz api entegrasyonu var
  • 16-09-2020, 18:57:08
    #6
    ART adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Foriba alt yapısı ile paraşüt kullanıyoruz api entegrasyonu var
    dönemsel masrafları tam olarak ne oluyor hocam efaturada?
  • 16-09-2020, 19:02:33
    #7
    Praşüt aylık ya da yıllık ücretleri var, haricinde kontör ücreti sadece oda 1 tl = 1 kontör gibi bir şeye denk geliyor toplu kontör alırsanız daha kârlı oluyor. Paraşütte bizi referans gösterirseniz ya da başka bir paraşüt kullanıcısını 3 ay paraşüt yazılımını ücretsiz kullanabiliyorsunuz.

    www.parasut.com inceleyebilirsiniz.

    İşk etapta şahıs şirketi ise e-imza ltd ya da aş ise mali mühür almanız gerekiyor e-fatura alt yapısının kurulabilmesi için


    shopdanc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dönemsel masrafları tam olarak ne oluyor hocam efaturada?
  • 16-09-2020, 19:06:09
    #8
    merhaba numara bıraktım

    ART adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Praşüt aylık ya da yıllık ücretleri var, haricinde kontör ücreti sadece oda 1 tl = 1 kontör gibi bir şeye denk geliyor toplu kontör alırsanız daha kârlı oluyor. Paraşütte bizi referans gösterirseniz ya da başka bir paraşüt kullanıcısını 3 ay paraşüt yazılımını ücretsiz kullanabiliyorsunuz.

    www.parasut.com inceleyebilirsiniz.

    İşk etapta şahıs şirketi ise e-imza ltd ya da aş ise mali mühür almanız gerekiyor e-fatura alt yapısının kurulabilmesi için
  • 16-09-2020, 19:10:01
    #9
    Bildiğim kadarıyla eğer kullanıcı fatura istemiyorum diye bir izin alırsan gün sonunda hepsini tek kalemde faturalandırabiliyorsun.