Merhaba arkadaşlar şimdi benim paket satış sitem var tek tek her müşterim fatura kesiyorum ben genç girişimci oldugum için bir sorun olmuyor vergide çok fazla çıkmıyor fakat şöyle bi düşüncem var siteye entegre edip e fatura direk Müşterinin mailine attırsam nasıl olur sizce tek tek elle zor oluyor fakat şöyle bişi var sitede 10₺ paket var yani bunada kestirmek mantıklı mı sağlam bilgili biri varmı ona göre yazılıma entegre yaptırıcam