Hocam yazılımı entegre ederken 10tldrn büyüklere fatura kestirmeyi ayarlarsınız o sorun değil ama 1 tlye bile kesilmesi gerek sanıyorum ki bu arada hangi firmayı tercih ediyorsunuz e fatura için?