r10 daki Sebastian konuları silinse, database de bir kaç Gb yer açılır, sunucu az da olsa rahatlar. Radmin'e sorup, manevi değeri yok ise, öldürelim şu sebastianı. @Coskun;
r10 daki Sebastian konuları silinse, database de bir kaç Gb yer açılır, sunucu az da olsa rahatlar. Radmin'e sorup, manevi değeri yok ise, öldürelim şu sebastianı. @Coskun;
Asla olmaz hocam. Sebastian'sız R10, R10 değildir.