Konu
R10 bana mı aşık? ❤️
14-09-2020, 11:37:39
#20
EmreUnan
r10 daki Sebastian konuları silinse, database de bir kaç Gb yer açılır, sunucu az da olsa rahatlar. Radmin'e sorup, manevi değeri yok ise, öldürelim şu sebastianı.
@
Coskun
;