profweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Asla olmaz hocam. Sebastian'sız R10, R10 değildir.
Benim gibi 13 yılda 100 lerce sebastian konusu görseydin, ilk sen boğazlardın sebastianı.