Konu
R10 bana mı aşık? ❤️
14-09-2020, 11:40:08
#24
EmreUnan
profweb adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Asla olmaz hocam. Sebastian'sız R10, R10 değildir.
Benim gibi 13 yılda 100 lerce sebastian konusu görseydin, ilk sen boğazlardın sebastianı.