• 13-09-2020, 21:53:20
    #1
    Araba almak için ikinci el piyasasına akşama kadar hemen hemen her platformda araştırma yaparak günümü geçirdim, Eylül ayında düşecek araba fiyatları inadına çoğalmış. Nereye kadar gidecek acaba bu piyasa.
  • 13-09-2020, 21:54:21
    #2
    hocam bu ülkede düşen tek şey hayallerimizdir. O da suya düşer...
  • 13-09-2020, 21:55:03
    #3
    Hükümet zama devam etsin daha bu artışlar devam ederr
  • 13-09-2020, 21:55:19
    #4
    TheOrder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam bu ülkede düşen tek şey hayallerimizdir. O da suya düşer...
    Yani ben alt tarafı Tempra vs bakacaktım, onlara bile neler yazmışlar neler.
  • 13-09-2020, 21:55:29
    #5
    Hocam yeni zam da geldi , fiyatlar iyice yükseliyor. Babam da araba almayı düşünüyor al diyorum almıyor her geçen gün fiyatlar artıyor. Türkiye de neyin fiyatının düştüğü görülmüş ki araba fiyatları düşsün. Kendi param olsa araba alırım beğenmesem bile aldığım fiyatın minimum 1-2k karla 2 hafta sonra satarım.
  • 13-09-2020, 21:55:30
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    sıfır arabalara haftalık 5 ila 10 arası zam geliyor, üstüne sıfır araçlara vergi zammı geldi...
    Türkiye'de ne ucuzluyor ki araçların fiyatları düşsün
  • 13-09-2020, 21:56:09
    #7
    enessivriii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yani ben alt tarafı Tempra vs bakacaktım, onlara bile neler yazmışlar neler.
    çocukken dijital ekranına aşıktım uzay mekiği gibi gelirdi bana. uzaya çıkacakmış gibi
  • 13-09-2020, 21:56:42
    #8
    Kendi üretmediğin arabadan, geliş fiyatı kadar vergi kesersen öyle olur Kendin üretsen daha çok kazanacaksın ama nerdeeeeee %55 sağolsun devamkeeeee
  • 13-09-2020, 21:57:16
    #9
    Daha önceki konuda araç fiyatları düşecek diyenler nerede? Bu fiyatlar düşmez arkadaşlar aksine daha da yükselir.