enessivriii adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İkinci El Piyasasının Maşallahı Var !
13
●345
- 13-09-2020, 22:00:13Birde "yüssüz yüssüz işte benim arabanında üstüne 20k koydum iteledim, uygun bişi tutturursak yine al sat yaparız" diyenler var ya
- 13-09-2020, 22:11:29ülkemiz de bir şeyin yükseldikten sonra düştüğünü görmedim hocam
- 13-09-2020, 22:15:13Türkiye ses cıkarmadığı için böyle almayin aldırtmayi bak bakalım nasıl düşüyor piyasa herkesi elinde patlarsa öyle olur şimdi arz talep millet 2 lira kar ederim düşüncesiyle alıyor, ondan alan adamda 3 lira kar ederim diye düşünüyor
Ben konustum 2 tane cezam var ödemeyide düşünmüyorum 3. Ye de konusucam..
SUSMAMAYİ ÖĞRENDİĞİMİZ ZAMAN KAZANIRIZ.