enessivriii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yani ben alt tarafı Tempra vs bakacaktım, onlara bile neler yazmışlar neler.
çocukken dijital ekranına aşıktım uzay mekiği gibi gelirdi bana. uzaya çıkacakmış gibi