Xiaomi IMEI Attım internet 2g'ye Döndü
15
●602
- 13-09-2020, 00:50:51Merhaba arkadaşlar, Xiaomi mi9t cihaza root atıp rom yükledim buraya kadar sıkıntı yok. IMEI atma kısmını da yine YouTube yardımı ile hallettim. IMEI başarılı bir şekilde değişti telefon hattı açıldı ancak yukarıda sinyal seviyesi yanında "E" yani 2g bağlantıyı kullanıyor. IMEI attığım eski cihaz 4.5 g destekli. Sim kart ayarlarında 4.5 aktif. Nasıl çözerim yardımcı olursanız sevinirim.
- 13-09-2020, 00:59:46İlginç olan hocam cihazı ilk açınca 4.5 g ile açıldı sonra 2 g ye döndü tekrar.Leper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-09-2020, 01:08:37*#*#4636#*#* ile force 4G dener misinizUmitSari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-09-2020, 01:16:10Oraya girip bir kaç ayar değiştirince şimdi 4.5 g oldu hocam teşekkürler. Tekrar bozulmaz inşallahLeper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-09-2020, 01:18:06Rica ederim. Dikkatli ve doğru seçim yapın yoksa telefonunuzda sorun yaşarsınız. Zaten sim2 ayarlamışsınızdır, bunu geçelim.UmitSari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Buradan volte de açabilirsiniz. Volte kodudur aynı zamanda.
Yanlış seçim yaptıysanız sadece 4G çekecektir, çekim kalitesi düşük yerlerde sorun yaşayabilirsiniz.
Yanlış seçim x2, sadece internet aktif, arama modu de-aktif olmuş olabilir. Lütfen şimdiden test edin bunu. Sorun yaşamayın.
Bende şuanda LTE / TD-SCDMA / UMTS modunda. - 13-09-2020, 01:27:37Aynen bende de o seçili hocam çok teşekkür ederimLeper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-09-2020, 10:31:03Umit hocam bende de Xiaomi var telefonun ayarlarıyla hiç oynamadım ilk aldığım gibi. Rom ne işe yarıyor tam olarak?
- 13-09-2020, 12:21:46Global rom,custom rom , eu rom gibi bir çok rom var tr de olan global rom avrupa ise ea bir kaç uygulama oluyor mesela çinde çince uygulama lar ama global de bunlar arındırilir ilk güncelleme hep hindistan rom una gelir. En iyi rom custom olan bence.. Rom şuan ki ışletim sistemin hocam win10 gibi o olmazsa pc açılmazLordHaseky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle