Merhaba arkadaşlar, Xiaomi mi9t cihaza root atıp rom yükledim buraya kadar sıkıntı yok. IMEI atma kısmını da yine YouTube yardımı ile hallettim. IMEI başarılı bir şekilde değişti telefon hattı açıldı ancak yukarıda sinyal seviyesi yanında "E" yani 2g bağlantıyı kullanıyor. IMEI attığım eski cihaz 4.5 g destekli. Sim kart ayarlarında 4.5 aktif. Nasıl çözerim yardımcı olursanız sevinirim.