Rica ederim. Dikkatli ve doğru seçim yapın yoksa telefonunuzda sorun yaşarsınız. Zaten sim2 ayarlamışsınızdır, bunu geçelim.
Buradan volte de açabilirsiniz. Volte kodudur aynı zamanda.
Yanlış seçim yaptıysanız sadece 4G çekecektir, çekim kalitesi düşük yerlerde sorun yaşayabilirsiniz.
Yanlış seçim x2, sadece internet aktif, arama modu de-aktif olmuş olabilir. Lütfen şimdiden test edin bunu. Sorun yaşamayın.
Bende şuanda LTE / TD-SCDMA / UMTS modunda.
Aynen bende de o seçili hocam çok teşekkür ederim