• 13-09-2020, 00:50:51
    #1
    Merhaba arkadaşlar, Xiaomi mi9t cihaza root atıp rom yükledim buraya kadar sıkıntı yok. IMEI atma kısmını da yine YouTube yardımı ile hallettim. IMEI başarılı bir şekilde değişti telefon hattı açıldı ancak yukarıda sinyal seviyesi yanında "E" yani 2g bağlantıyı kullanıyor. IMEI attığım eski cihaz 4.5 g destekli. Sim kart ayarlarında 4.5 aktif. Nasıl çözerim yardımcı olursanız sevinirim.
  • 13-09-2020, 00:57:08
    #2
    2 cihazımda aynı işlemi yapmış olmama rağmen birinde aynı sorun oldu. 50 liraya elemanın birine yaptırdım, sorun çözülmezse aracı olurum.

    Efs yedeğini geri kurup, tekrar deneyebilirsiniz.
  • 13-09-2020, 00:59:46
    #3
    Leper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 cihazımda aynı işlemi yapmış olmama rağmen birinde aynı sorun oldu. 50 liraya elemanın birine yaptırdım, sorun çözülmezse aracı olurum.

    Efs yedeğini geri kurup, tekrar deneyebilirsiniz.
    İlginç olan hocam cihazı ilk açınca 4.5 g ile açıldı sonra 2 g ye döndü tekrar.
  • 13-09-2020, 01:08:37
    #4
    UmitSari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlginç olan hocam cihazı ilk açınca 4.5 g ile açıldı sonra 2 g ye döndü tekrar.
    *#*#4636#*#* ile force 4G dener misiniz
  • 13-09-2020, 01:16:10
    #5
    Leper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    *#*#4636#*#* ile force 4G dener misiniz
    Oraya girip bir kaç ayar değiştirince şimdi 4.5 g oldu hocam teşekkürler. Tekrar bozulmaz inşallah
  • 13-09-2020, 01:18:06
    #6
    UmitSari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oraya girip bir kaç ayar değiştirince şimdi 4.5 g oldu hocam teşekkürler. Tekrar bozulmaz inşallah
    Rica ederim. Dikkatli ve doğru seçim yapın yoksa telefonunuzda sorun yaşarsınız. Zaten sim2 ayarlamışsınızdır, bunu geçelim.
    Buradan volte de açabilirsiniz. Volte kodudur aynı zamanda.
    Yanlış seçim yaptıysanız sadece 4G çekecektir, çekim kalitesi düşük yerlerde sorun yaşayabilirsiniz.
    Yanlış seçim x2, sadece internet aktif, arama modu de-aktif olmuş olabilir. Lütfen şimdiden test edin bunu. Sorun yaşamayın.

    Bende şuanda LTE / TD-SCDMA / UMTS modunda.
  • 13-09-2020, 01:27:37
    #7
    Leper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rica ederim. Dikkatli ve doğru seçim yapın yoksa telefonunuzda sorun yaşarsınız. Zaten sim2 ayarlamışsınızdır, bunu geçelim.
    Buradan volte de açabilirsiniz. Volte kodudur aynı zamanda.
    Yanlış seçim yaptıysanız sadece 4G çekecektir, çekim kalitesi düşük yerlerde sorun yaşayabilirsiniz.
    Yanlış seçim x2, sadece internet aktif, arama modu de-aktif olmuş olabilir. Lütfen şimdiden test edin bunu. Sorun yaşamayın.

    Bende şuanda LTE / TD-SCDMA / UMTS modunda.
    Aynen bende de o seçili hocam çok teşekkür ederim
  • 13-09-2020, 10:31:03
    #8
    Umit hocam bende de Xiaomi var telefonun ayarlarıyla hiç oynamadım ilk aldığım gibi. Rom ne işe yarıyor tam olarak?
  • 13-09-2020, 12:21:46
    #9
    LordHaseky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Umit hocam bende de Xiaomi var telefonun ayarlarıyla hiç oynamadım ilk aldığım gibi. Rom ne işe yarıyor tam olarak?
    Global rom,custom rom , eu rom gibi bir çok rom var tr de olan global rom avrupa ise ea bir kaç uygulama oluyor mesela çinde çince uygulama lar ama global de bunlar arındırilir ilk güncelleme hep hindistan rom una gelir. En iyi rom custom olan bence.. Rom şuan ki ışletim sistemin hocam win10 gibi o olmazsa pc açılmaz