• 09-09-2020, 22:48:29
    #1
    Merhaba r10 ailesi,
    Bu güne kadar arkadaşlarıma yardımcı olmak amacıyla 3 adet davetiye kodu dağıttım. Fakat davetiye kodunu verdiğim iki arkadaş maalesef hiç bir aktivite göstermiyor. Bu durum için üzgünüm doğrusu hem siteye daha çok katkı sağlayabilecek hem de siteden daha çok yararlanabilecek insanların burada olmasını tercih ederdim. Fakat gel gör ki pek öyle olamadı. Bu durumu değiştirmek için davetiye kodu verdiğim bu iki arkadaşın üyeliklerinin iptal edilip bana davetiye kodumun tekrardan verilmesi gibi bir durum mümkün mü acaba?
  • 09-09-2020, 22:50:33
    #2
    Kullanılmazsa eğer geri size iade edilir
    Verdiğin davetiyeler kullanıyorsa iptal olamaz belli Bi süre sonra yenileri gelir
  • 09-09-2020, 22:51:04
    #3
    Üyelik açıldı ise hayır hocam
  • 09-09-2020, 22:53:21
    #4
    GDerin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üyelik açıldı ise hayır hocam
    Sormak istediğim tam olarak buydu. Teşekkür ederim. Konuyu kilitleyebilirsiniz.
  • 09-09-2020, 22:53:24
    #5
    Üyelik açıldı ise kod geri gelmez. Diye biliyorum ama davetiyenizi iptal ettirebilirsiniz. O vakit hesaplar banlanır. Daha önceden iptal ettiren görmüştüm.
  • 09-09-2020, 22:55:44
    #6
    Davetiye iptal ederseniz ilgili hesapları banlatabilirsiniz hocam ama geri iade olmuyor
  • 09-09-2020, 23:01:13
    #7
    Üyeyi report edin, eğer aktif değilse moderatörler isteğinize göre o üyelikleri banlıyor.
  • 09-09-2020, 23:01:33
    #8
    Google 1. Sayfa Garantili
    hk0nline adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Davetiye iptal ederseniz ilgili hesapları banlatabilirsiniz hocam ama geri iade olmuyor
    Örneğin davet edilen kişi kurumsal üyelik almıştır, yatırım yapmıştır, yüzlerce ticareti olmuştur, kimseyi de mağdur etmemiştir. Durduk yere de banlamazlar herhalde. Onun da muhtemelen bir gerekçesi vardır
  • 09-09-2020, 23:04:03
    #9
    Backlinkim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Örneğin davet edilen kişi kurumsal üyelik almıştır, yatırım yapmıştır, yüzlerce ticareti olmuştur, kimseyi de mağdur etmemiştir. Durduk yere de banlamazlar herhalde. Onun da muhtemelen bir gerekçesi vardır
    Tabiki hocam herkes öyle tak diye banlanmaz D-olandırıcılık potansiyali veya şühpeli haraketler olunca yada zombi üyelik olunca banlıyolar davetiye veren kişinin isteğine göre