Merhaba r10 ailesi,
Bu güne kadar arkadaşlarıma yardımcı olmak amacıyla 3 adet davetiye kodu dağıttım. Fakat davetiye kodunu verdiğim iki arkadaş maalesef hiç bir aktivite göstermiyor. Bu durum için üzgünüm doğrusu hem siteye daha çok katkı sağlayabilecek hem de siteden daha çok yararlanabilecek insanların burada olmasını tercih ederdim. Fakat gel gör ki pek öyle olamadı. Bu durumu değiştirmek için davetiye kodu verdiğim bu iki arkadaşın üyeliklerinin iptal edilip bana davetiye kodumun tekrardan verilmesi gibi bir durum mümkün mü acaba?