• 08-09-2020, 12:39:53
    #1
    Herkese selamlar,
    Pandemiden önce tam 116 KG iken bugün itibariyle 139 KG ye ulaştım.

    Şuanda diyetisyen çıkışı bu konuyu açıyorum.
    Bugün 8 Eylül 2020 itibariyle diyetisyen kontrolü ile bir zayıflama sürecine başladık.

    Kendilerine 1000 TL ödediğim anda 2 kg vermişimdir

    Güncel KG: 139.6 KG (8 Eylül 2020)
    1 Hafta Sonra: 136.9 (14 Eylül 2020)

    Hep birlikte takip edicez azmimi
  • 08-09-2020, 12:41:33
    #2
    Bende başladım diyete 102 kilo ile bakalım ne olacak, aslında diyet denemez benimkine sadece sağlıklı şeyler yemeye başladım sabah düzenli kahvaltımı 1 salatalık 1 domates biraz peynir ve çay ile yapıyorum önceden hiç yapmıyordum geceleri çok yemek yerdim onları kestim bakalım ne olacak
  • 08-09-2020, 12:43:13
    #3
    80 kilodan 95 kiloya çıktım pandemide durmak yok yola devam şunu unutmayalım o kiloları 1-2 günde almadık 3-5 günde gitmicek.Pes etmeden yola devam
  • 08-09-2020, 12:44:48
    #4
    Düzenli olarak fiziksel aktivitenizi de arttırmanızı şiddetle tavsiye ederim. Tabi ilk başlarda zor olsa da ilerleyen süreç için bunu düşünebilirsiniz. Başarılar dilerim hocam.
  • 08-09-2020, 12:45:46
    #5
    Takip
  • 08-09-2020, 12:54:41
    #6
    ⭐1. SAYFA SEO HİZMETİ⭐
    hadi bakalım hocam takipteyiz
  • 08-09-2020, 13:01:28
    #7
    pandemide kilo verdim 9Kg, umarım en kısa sürede hedeflerinize ulaşabilirsiniz hocam
  • 08-09-2020, 13:26:45
    #8
    Bende 157KG ile basladim tam 1 sene once, su anda 102KG, son 10 kilo kaldi vermem gereken. Pantolon olarak 48 bedenlerden 36-38 bedenlere dustum. Bu arada boyum 187 ve hic spor yapmadim, sadece diyet, extra bir takviye ilac vs yok. Eger azimli ve sabirli olursaniz mutlaka sonuc alabilirsiniz.
  • 11-09-2020, 14:48:43
    #9
    Tebrikler. İlk haftalar zordur her zaman, pes etmeden devam.