Bende 157KG ile basladim tam 1 sene once, su anda 102KG, son 10 kilo kaldi vermem gereken. Pantolon olarak 48 bedenlerden 36-38 bedenlere dustum. Bu arada boyum 187 ve hic spor yapmadim, sadece diyet, extra bir takviye ilac vs yok. Eger azimli ve sabirli olursaniz mutlaka sonuc alabilirsiniz.