• 06-09-2020, 12:34:38
    #28
    Jautis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim adalet anlayışımla devletin ki zaten farklı ben en güzeli mahalleden çoğu kişiye ettireyim takibe alıyorlarsa takibe alsınlar.
    yan komşu indirimi ile bir sohbet etmeni öneririm gitmeden önce
    her şekilde intikam almak gerek
  • 06-09-2020, 12:34:50
    #29
    digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen girdin mi? Gözünle gördün mü içeride fuhuş yapıldığını. İçeri çok erkek giriyor diye bir evde genelev olduğunu iddia edemezsin. Polis vatandaşın beyanı ile değil delil ile iş yapar. Gözler, şüphelenirse içeri müşteri kılığında girer. Sonra işlem yapar. Ceza davaları öyle şikayetle falan değil delil ile açılır. İçeri çok sayıda erkek gelip gitmesi bir evi genelev yapmaz.
    Giren tanıdığım var Mahallenin abilerinden 1 kişide girdi ağzından salya aka aka anlatıyordu yetmez mi ? kimseyi boş yere suçlayacak birisi değilim kanıtı polis bulamıyorsa ben bulayım apartman şifreli şifresini biliyorum yerleştireyim kamerayı alayım kayıda. Kanıtlamak kolay şahit bulmakda kolay.
  • 06-09-2020, 12:35:19
    #30
    VictoryLoves adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yan komşu indirimi ile bir sohbet etmeni öneririm gitmeden önce
    her şekilde intikam almak gerek
    Yok aman ben almayayım
  • 06-09-2020, 12:36:17
    #31
    Kişilerin ****** olduğunu nereden biliyorsunuz? Belki açık ilişki yaşayan kişiler belki de sevgilileri. Eve erkek giriyor diye bir eve genel ev diyemezsiniz. Gözünüzle görmeden, kulağınızla duymadan bu tarz söylemler hiç hoş değil.

    Size ne zararı var onu da anlayamadım.
  • 06-09-2020, 12:37:14
    #32
    BaranRoot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kişilerin ****** olduğunu nereden biliyorsunuz? Belki açık ilişki yaşayan kişiler belki de sevgilileri. Eve erkek giriyor diye bir eve genel ev diyemezsiniz. Gözünüzle görmeden, kulağınızla duymadan bu tarz söylemler hiç hoş değil.

    Size ne zararı var onu da anlayamadım.
    3 önce ki yorumda yazdığımı okuyabilirseniz sevinirim !
  • 06-09-2020, 12:45:29
    #33
    Jautis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Giren tanıdığım var Mahallenin abilerinden 1 kişide girdi ağzından salya aka aka anlatıyordu yetmez mi ? kimseyi boş yere suçlayacak birisi değilim kanıtı polis bulamıyorsa ben bulayım apartman şifreli şifresini biliyorum yerleştireyim kamerayı alayım kayıda. Kanıtlamak kolay şahit bulmakda kolay.
    1) Bir apartmana gizli kamera yerleştirip kayda alıp bunu polise savcıya gösterirsen o evde çalışan hayat kadınları hapse girmez ama sen girersin. Polis bile oraya kamera kurup takip yapmak için yeterli şüphe ile mahkemeden izin almak zorunda. Zaten sana söyledikleri 6 ay buradan kaynaklanıyor. Polis işi başından savmak için değil usüle uygun delil toplamak için gereken süreyi söylüyor.

    2) Sana birilerini boş yere suçluyorsun demedim. Ama sen kendini mahallenin düzenini ben sağlarım diye olayı kişisel konu haline getirmişsin. Polise şikayet edeceksin, şahitlerin varsa savcılığa şahitlerin ismini vererek şikayet dilekçesi vereceksin. Onlar gereken adımları izleyere, usülüne uygun şekilde düzeni sağlayacaklar.

    3) Senin esas olarak haklı olup olmadığının hiç bir önemi yok, eğer doğru usül ile ilerlemezsen ceza alan o evdeki hayat kadınları değil sen olursun, ya da polis usüle uymazsa ceza alan polisin kendisi olur. Çünkü hukukta usül esasa mukaddemdir. Yani hukukta işleyiş kuralları davada kimin haklı kimin haksız olduğundan önemlidir. Polisin 6 aylık takibi ve gerekli delilleri toplaması da bu yüzdendir. Hukuk kuralları temel hukuk felsefesine göre belirlenir. Bir masum hapse gireceğine bir suçlu dışarıda kalsın felsefesi vardır. Sen gizli kamera koyup, kaydettiğin görüntüler ve şahitler ile bir evin genelev olduğunu ispat edebiliyorsan, ben de senin evine aynı düzeniği kurup sürekli sizin apartmana birilerini yollayıp ve 5 tane yalancı şahit bulup seni aynı duruma düşürebilirim. Yani hukuk kuralları ve usülü masumlar zarar görmesin diye belirlenmiştir.
  • 06-09-2020, 12:49:36
    #34
    cimere yazin
  • 06-09-2020, 12:50:09
    #35
    Bu tür yerlerin kapatılması, zaten cinsel açlığı tavan olan toplumumuzun tecavüz oranlarını arttırmaz mı? Sadece soruyorum
  • 06-09-2020, 12:51:49
    #36
    rebo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam açık adres verebilirmisiz merak ettim de
    :d :d :d :d :d :d :d :d :d