Sen girdin mi? Gözünle gördün mü içeride fuhuş yapıldığını. İçeri çok erkek giriyor diye bir evde genelev olduğunu iddia edemezsin. Polis vatandaşın beyanı ile değil delil ile iş yapar. Gözler, şüphelenirse içeri müşteri kılığında girer. Sonra işlem yapar. Ceza davaları öyle şikayetle falan değil delil ile açılır. İçeri çok sayıda erkek gelip gitmesi bir evi genelev yapmaz.
Giren tanıdığım var Mahallenin abilerinden 1 kişide girdi ağzından salya aka aka anlatıyordu yetmez mi ? kimseyi boş yere suçlayacak birisi değilim kanıtı polis bulamıyorsa ben bulayım apartman şifreli şifresini biliyorum yerleştireyim kamerayı alayım kayıda. Kanıtlamak kolay şahit bulmakda kolay.