Jautis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim adalet anlayışımla devletin ki zaten farklı ben en güzeli mahalleden çoğu kişiye ettireyim takibe alıyorlarsa takibe alsınlar.
yan komşu indirimi ile bir sohbet etmeni öneririm gitmeden önce
her şekilde intikam almak gerek