• 06-09-2020, 11:30:27
    #10
    +Kolay gelsin memur bey
    - KORONA! muhabbet güldürdü valla

    Hocam ben angaradayım. Wuhan diyolar ya gerçekten doğru. Mahallemde, işyerimde, tanıdıgım arkadaslarda vs herkeste corona var. Aman dikkatli olun. Maskeyi,el yıkamayı falan ihmal etmeyin.
    İyi pazarlar
  • 06-09-2020, 11:32:39
    #11
    Uyandığımdan beri öksürüyorum, hayırlısı.
  • 06-09-2020, 11:39:36
    #12
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sizde yine önlem alınmış bizim apartmandaki korona şüphelisi gezip duruyormuş
    belediyede sorguluyoruz bilgimiz yok diyorlar geçiştiriyorlar ilgilenen yok
    Sanırım şu anda sokak dedikodu kazanı. 2 daire 9 kişi pozitifmiş


    Berkayyildirim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dikkat edin hocam
    Elden geldiğince hocam dikkat bile yaramıyor


    Tevfik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kayseri'de yaşadığım yer "çok riskli bölge" olarak geçiyor. Sonuçta 3 günde 5 düğüne giden ve nikah memurunun görevini üstlenen teyzeler var!

    AlperOzkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hangi ilçe hocam?
    Çengelköy/kirazlıtepe


    ozlemege adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yan binamda korona olan kişinin evi yalnızca karantinaya alınmış. Evde olan diğer kişiler rahatlıkla dışarı çıkıp girebiliyordu. Sorduğumuzda koronavirüs teşhis edilen kişi odaya kapatılmış diğerleri girip çıkabiliyor dediler.
    İşte bu yüzden hepimiz geçiricez hocam
    destekegitimi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dikkat. Fiziksel olarak 1.5m yetmiyor artık. Bir de bozuk paraları aldığınızda 1 gün filan balkonda vs havalandırın.
    Hocam nakit kullanmıyoruz korona döneminden belli hep kart temassız yoksa ödemiyorum yada elimden alıp kendisi okutmaya çalışırsa tersliyorum

    amrdvn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet böyle de bir saçmalık var. Bizzat şahit oldum.
    Saçmalık değil hocam doğru birşey
    ExpertMan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam benim babamda atlattı orta yaşlılar için fazla zor geçmiyor
    mrtykc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    +Kolay gelsin memur bey
    - KORONA! muhabbet güldürdü valla

    Hocam ben angaradayım. Wuhan diyolar ya gerçekten doğru. Mahallemde, işyerimde, tanıdıgım arkadaslarda vs herkeste corona var. Aman dikkatli olun. Maskeyi,el yıkamayı falan ihmal etmeyin.
    İyi pazarlar
    Sanırım bir süre devre mülke kaçıcaz
    Looker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uyandığımdan beri öksürüyorum, hayırlısı.
    Aman hocam inşallah bir şey yoktur
  • 06-09-2020, 11:40:09
    #13
    Tevfik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kayseri'de yaşadığım yer "çok riskli bölge" olarak geçiyor. Sonuçta 3 günde 5 düğüne giden ve nikah memurunun görevini üstlenen teyzeler var!
    Aynı şekilde kayseride durum çok zor..
  • 06-09-2020, 11:49:19
    #14
    Tevfik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kayseri'de yaşadığım yer "çok riskli bölge" olarak geçiyor. Sonuçta 3 günde 5 düğüne giden ve nikah memurunun görevini üstlenen teyzeler var!
    Hangi yer
  • 06-09-2020, 11:49:59
    #15
    Btc_Daddy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hangi yer
    Yeni mah. / Merkez
  • 06-09-2020, 11:55:01
    #16
    Covid-19 tedavisi ile ilgili https://www.ub20o8.com/ İlgili siteyi bir inceler misiniz?

    Firma ile uzak - yakın bir bağlantım yok sadece araştırma yaparken denk geldi. GATA Rektör Yardımcısı'nın açıklamaları var ilgili firmanın Youtube kanalında ve Facebook sayfalarında.

    Ek olarak yaşadığımız sitenin görevlisi ve eşi Covid-19 pozitif çıktı ve kendilerine 14 gün karantina verildi ama site karantinaya alınmadı sanırım gerek duyulmadı ya da Antalya olduğu için çok dikkat çekilmek istenmiyor olabilir zira ekonominin en büyük lokomotiflerinden bir tanesi bu bölgede, bilmiyorum artık paranoya boyutuna geldi iş.

    Allah hayırlısını ihsan etsin hakkımızda.