+Kolay gelsin memur bey
- KORONA!

muhabbet güldürdü valla
Hocam ben angaradayım. Wuhan diyolar ya gerçekten doğru. Mahallemde, işyerimde, tanıdıgım arkadaslarda vs herkeste corona var. Aman dikkatli olun. Maskeyi,el yıkamayı falan ihmal etmeyin.
İyi pazarlar