Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sizde yine önlem alınmış bizim apartmandaki korona şüphelisi gezip duruyormuş
belediyede sorguluyoruz bilgimiz yok diyorlar geçiştiriyorlar ilgilenen yok
Sanırım şu anda sokak dedikodu kazanı. 2 daire 9 kişi pozitifmiş


Berkayyildirim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dikkat edin hocam
Elden geldiğince hocam dikkat bile yaramıyor


Tevfik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kayseri'de yaşadığım yer "çok riskli bölge" olarak geçiyor. Sonuçta 3 günde 5 düğüne giden ve nikah memurunun görevini üstlenen teyzeler var!

AlperOzkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hangi ilçe hocam?
Çengelköy/kirazlıtepe


ozlemege adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yan binamda korona olan kişinin evi yalnızca karantinaya alınmış. Evde olan diğer kişiler rahatlıkla dışarı çıkıp girebiliyordu. Sorduğumuzda koronavirüs teşhis edilen kişi odaya kapatılmış diğerleri girip çıkabiliyor dediler.
İşte bu yüzden hepimiz geçiricez hocam
destekegitimi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dikkat. Fiziksel olarak 1.5m yetmiyor artık. Bir de bozuk paraları aldığınızda 1 gün filan balkonda vs havalandırın.
Hocam nakit kullanmıyoruz korona döneminden belli hep kart temassız yoksa ödemiyorum yada elimden alıp kendisi okutmaya çalışırsa tersliyorum

amrdvn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet böyle de bir saçmalık var. Bizzat şahit oldum.
Saçmalık değil hocam doğru birşey
ExpertMan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam benim babamda atlattı orta yaşlılar için fazla zor geçmiyor
mrtykc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
+Kolay gelsin memur bey
- KORONA! muhabbet güldürdü valla

Hocam ben angaradayım. Wuhan diyolar ya gerçekten doğru. Mahallemde, işyerimde, tanıdıgım arkadaslarda vs herkeste corona var. Aman dikkatli olun. Maskeyi,el yıkamayı falan ihmal etmeyin.
İyi pazarlar
Sanırım bir süre devre mülke kaçıcaz
Looker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Uyandığımdan beri öksürüyorum, hayırlısı.
Aman hocam inşallah bir şey yoktur