• 06-09-2020, 11:12:17
    #1
    Merhaba, elimizde bir tane ipad 3 var.
    babam kullanıyordu. Arada da çocuklarçizgi film izliyordu.

    bir keresinde cihaz kilitlenmiş telefoncuya yaptırdım demişti.
    geçenlerde detabletle oynarkentorunları güncelle demişler tablet güncellemiş şuan açılmışor aktivasyon istiyor.

    cihaz eski bir cihaz faturası mevcut değil. babama ipad 7 alıp verdik yüzde 5 indirim vardı kampanya ile.elindekini de ben aldım.
    bu tableti nasıl açtırırız? bazı siteler var imei ile açan ama güvenilir gelmedi bana.
    fikri olan var mı acaba?
  • 06-09-2020, 11:18:34
    #2
    hocam açamazsınız. aşağıda söylediğim bug dışında bütün buglar kapatıldı.

    sadece 1 açma yöntemi var o da dfu moda alıp eski sürüme sıfırlayarak döndürmek.
  • 06-09-2020, 11:20:17
    #3
    acaba hangi sürüme döndüreceğim ki
  • 06-09-2020, 11:20:51
    #4
    itunes ile döndüreceksiniz
  • 06-09-2020, 11:21:45
    #5
    Bir deneyim teeşekkür ederim
  • 06-09-2020, 11:31:34
    #6
    GianC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam açamazsınız. aşağıda söylediğim bug dışında bütün buglar kapatıldı.

    sadece 1 açma yöntemi var o da dfu moda alıp eski sürüme sıfırlayarak döndürmek.
    Hocam bizde de ipad mini var. Sifresi unutulmuş açılmıyor. Var mi bunu açmanın yolu?
  • 06-09-2020, 11:32:31
    #7
    ravenol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bizde de ipad mini var. Sifresi unutulmuş açılmıyor. Var mi bunu açmanın yolu?
    hocam dediğim yol kesinlikle işe yarayacaktır fakat veriler gidecektir.
  • 06-09-2020, 11:34:57
    #8
    içinde birkaç resim var bide sahibinden uygulaması vs var gitse de önemli değil.
    açılırsa e azından bizim telefonları bırakır çocuk.
    en büyük ekran hangisiise ona musallakt oluyor çünkü

    bypass metodu var iş görebilir aslında
    https://bar812.ru/tr/ipad-mini-2-icl...aktivacii.html böyle birsey buldum birde buda iş görür ama karışık duruyor.
  • 06-09-2020, 11:35:15
    #9
    GianC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam dediğim yol kesinlikle işe yarayacaktır fakat veriler gidecektir.
    Veriler sorun degil de hocam. Dedğiniz yol nedir bilmiyorum. Link falan var mi? Internetten araştırdım herkesin dediği su: imkansız. Link varsa atabilir misiniz nasıl yapıldığına dair. Daha once itunnese baglayip güncelleme falan yaptık belki açılır diye. Yine sifre sormuştu..