Merhaba, elimizde bir tane ipad 3 var.
babam kullanıyordu. Arada da çocuklarçizgi film izliyordu.
bir keresinde cihaz kilitlenmiş telefoncuya yaptırdım demişti.
geçenlerde detabletle oynarkentorunları güncelle demişler tablet güncellemiş şuan açılmışor aktivasyon istiyor.
cihaz eski bir cihaz faturası mevcut değil. babama ipad 7 alıp verdik yüzde 5 indirim vardı kampanya ile.elindekini de ben aldım.
bu tableti nasıl açtırırız? bazı siteler var imei ile açan ama güvenilir gelmedi bana.
fikri olan var mı acaba?