içinde birkaç resim var bide sahibinden uygulaması vs var gitse de önemli değil.
açılırsa e azından bizim telefonları bırakır çocuk.
en büyük ekran hangisiise ona musallakt oluyor çünkü
bypass metodu var iş görebilir aslında
https://bar812.ru/tr/ipad-mini-2-icl...aktivacii.html böyle birsey buldum birde buda iş görür ama karışık duruyor.