• 03-09-2020, 16:53:57
    #1
    Arkadaşlar merhaba,

    Mevcut işimden (dış ticaret) Rusya'ya dil eğitimine gideceğim için ayrıldım. Şuan ileri seviye İngilizce ve Arapça orta seviye Rusça biliyorum (okuma yazma ve konuşma olarak) Rusya'da 5-6 ay eğitim görüp geri geldiğimde büyük şehirlerde iş bulma durumum ne olur sizce?
  • 03-09-2020, 17:04:38
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Aksarayda dükkan açalım hocM sizle 😂😂
  • 03-09-2020, 17:05:03
    #3
    Hocam lojistik firmalarında özellikle çok rahatlıkla iş bulabilirsiniz. Tanıdıklarım var çat pat ingilizce bilerek ancak okul zamanında 3 defa work and travel yapmışlığı var bu büyük avantaj sağladı. Şimdi dolar olarak maaş alıyor ve her hafta farklı ülkelere seyahat ediyor. Bir de çalıştığı firma çok iyiler bilmiyorum övmek gibi olacak ancak gördüğüm şu 1 hafta çalıştırıyorlar 1 hafta da dubaideyse dubai de amerikadaysa amerikada tatil imkanı sunuyorlar.
  • 03-09-2020, 17:09:19
    #4
    Laleli Osmanbey seni bekliyor
  • 03-09-2020, 17:19:43
    #5
    DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Laleli Osmanbey seni bekliyor
    Iyi mi kötü mü hocam 😁
  • 03-09-2020, 17:20:36
    #6
    ZekiOzl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Iyi mi kötü mü hocam 😁

    İyi olmaz mı rus kızda çok her türlü işin iş

    ağzın laf yaparsa biraz dalga dümen olursa keyfine diyecek yok