Arkadaşlar merhaba,
Mevcut işimden (dış ticaret) Rusya'ya dil eğitimine gideceğim için ayrıldım. Şuan ileri seviye İngilizce ve Arapça orta seviye Rusça biliyorum (okuma yazma ve konuşma olarak) Rusya'da 5-6 ay eğitim görüp geri geldiğimde büyük şehirlerde iş bulma durumum ne olur sizce?
Sizce kolaylıkla iş bulabilir miyim?
5
●187
- 03-09-2020, 17:05:03Hocam lojistik firmalarında özellikle çok rahatlıkla iş bulabilirsiniz. Tanıdıklarım var çat pat ingilizce bilerek ancak okul zamanında 3 defa work and travel yapmışlığı var bu büyük avantaj sağladı. Şimdi dolar olarak maaş alıyor ve her hafta farklı ülkelere seyahat ediyor. Bir de çalıştığı firma çok iyiler bilmiyorum övmek gibi olacak ancak gördüğüm şu 1 hafta çalıştırıyorlar 1 hafta da dubaideyse dubai de amerikadaysa amerikada tatil imkanı sunuyorlar.
- 03-09-2020, 17:19:43Iyi mi kötü mü hocam 😁DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-09-2020, 17:20:36ZekiOzl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İyi olmaz mı rus kızda çok her türlü işin iş
ağzın laf yaparsa biraz dalga dümen olursa keyfine diyecek yok