Arkadaşlar merhaba,
Mevcut işimden (dış ticaret) Rusya'ya dil eğitimine gideceğim için ayrıldım. Şuan ileri seviye İngilizce ve Arapça orta seviye Rusça biliyorum (okuma yazma ve konuşma olarak) Rusya'da 5-6 ay eğitim görüp geri geldiğimde büyük şehirlerde iş bulma durumum ne olur sizce?