Hocam lojistik firmalarında özellikle çok rahatlıkla iş bulabilirsiniz. Tanıdıklarım var çat pat ingilizce bilerek ancak okul zamanında 3 defa work and travel yapmışlığı var bu büyük avantaj sağladı. Şimdi dolar olarak maaş alıyor ve her hafta farklı ülkelere seyahat ediyor. Bir de çalıştığı firma çok iyiler bilmiyorum övmek gibi olacak ancak gördüğüm şu 1 hafta çalıştırıyorlar 1 hafta da dubaideyse dubai de amerikadaysa amerikada tatil imkanı sunuyorlar.