Merhaba dostlar ben aliexpressten ürün sipariş etmiştim 90 gün boyunca gelmedi koronanın yoğun olduğu zaman vermiştim siparişi kargoyu kaybettiler galiba emin değilim.
Kuponu verme sebepleri özür amaçlıymış.
işte bugün bana 35 liralık kupon verdiler 50 liralık ürün alsam ödeyeceğim fiyat 15 TL.
sizden ricam bana ilginç veya güzel işe yarar ürünler önerebilir misiniz?
Merhaba dostlar ben aliexpressten ürün sipariş etmiştim 90 gün boyunca gelmedi koronanın yoğun olduğu zaman vermiştim siparişi kargoyu kaybettiler galiba emin değilim.
Kuponu verme sebepleri özür amaçlıymış.
işte bugün bana 35 liralık kupon verdiler 50 liralık ürün alsam ödeyeceğim fiyat 15 TL.
sizden ricam bana ilginç veya güzel işe yarar ürünler önerebilir misiniz?
Sürekli aliexpress kullanıyorum. Kuponu geçen hafta verselerdi kupon avı diye kampanya yaptılar ozaman o kuponlarla birleşir ve çok işe yarardı. Aklınızda almayı düşündüğünüz ürünler varsa elimden gelen yardımı ederim. Ama unutmayın artık birde vergi olayı var. Onu da göze almanız lazım.
Sürekli aliexpress kullanıyorum. Kuponu geçen hafta verselerdi kupon avı diye kampanya yaptılar ozaman o kuponlarla birleşir ve çok işe yarardı. Aklınızda almayı düşündüğünüz ürünler varsa elimden gelen yardımı ederim. Ama unutmayın artık birde vergi olayı var. Onu da göze almanız lazım.
Hocam sürekli aliexpress kullanıyorum dediğiniz için soruyorum. Vergi işleri hala aynı mı? 3-5 liralık ürünlere 15 lira vergi çıkıyordu. Oranlar nasıl?