Sürekli aliexpress kullanıyorum. Kuponu geçen hafta verselerdi kupon avı diye kampanya yaptılar ozaman o kuponlarla birleşir ve çok işe yarardı. Aklınızda almayı düşündüğünüz ürünler varsa elimden gelen yardımı ederim. Ama unutmayın artık birde vergi olayı var. Onu da göze almanız lazım.
Hocam sürekli aliexpress kullanıyorum dediğiniz için soruyorum. Vergi işleri hala aynı mı? 3-5 liralık ürünlere 15 lira vergi çıkıyordu. Oranlar nasıl?