Merhaba dostlar ben aliexpressten ürün sipariş etmiştim 90 gün boyunca gelmedi koronanın yoğun olduğu zaman vermiştim siparişi kargoyu kaybettiler galiba emin değilim.
Kuponu verme sebepleri özür amaçlıymış.
işte bugün bana 35 liralık kupon verdiler 50 liralık ürün alsam ödeyeceğim fiyat 15 TL.
sizden ricam bana ilginç veya güzel işe yarar ürünler önerebilir misiniz?