Dört ağustos tarihinde Kayseriden Samsuna araba alıp yola çıkmıştık, iki araba..
Yozgat Sorgun çıkışında azami hızın elli KİLOMETRE hız olduğu yerde babamın aracı ELLİ YEDİ KİLOMETRE HIZ ve benim aracım ALTMIŞ BİR KİLOMETRE HIZ olduğu için ayrı ayrı İKİ YÜZ SEKSEN SEKİZ TL ceza yemişiz.
Buna itiraz edilir mi? Sonuç ne çıkar?
Trafik Cezası Sorunsalı - Anlayanlar İçeri
9
●220
- 26-08-2020, 15:22:54
- 26-08-2020, 15:24:29Tam olarak nesine itiraz edeceksiniz? İki araç da hız sınırını %10'dan fazla aşmış.
- 26-08-2020, 15:24:40İtiraz etseniz birşey çıkacağını düşünmüyorum hız tabelası vardır. Sizde uyumadınız diye birşey çıkmaz diye düşünüyorumumutkosse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-08-2020, 15:25:02Sınırı geçmişsiniz, kurallara uymamışsınız yani. Yapacak bir şey yok gibi
- 26-08-2020, 15:30:1150 olan yerde %10'luk (55'e kadar) esneme payı bırakılıyor zaten. O yüzden hatalı ölçüm de diyemezsiniz. Siz hız sınırını %20'den fazla geçmişsiniz o nedenle herhangi bir itiraz edilemez. Erken ödenirse 200 TL'ye düşer.