Dört ağustos tarihinde Kayseriden Samsuna araba alıp yola çıkmıştık, iki araba..

Yozgat Sorgun çıkışında azami hızın elli KİLOMETRE hız olduğu yerde babamın aracı ELLİ YEDİ KİLOMETRE HIZ ve benim aracım ALTMIŞ BİR KİLOMETRE HIZ olduğu için ayrı ayrı İKİ YÜZ SEKSEN SEKİZ TL ceza yemişiz.

Buna itiraz edilir mi? Sonuç ne çıkar?