50 olan yerde %10'luk (55'e kadar) esneme payı bırakılıyor zaten. O yüzden hatalı ölçüm de diyemezsiniz. Siz hız sınırını %20'den fazla geçmişsiniz o nedenle herhangi bir itiraz edilemez. Erken ödenirse 200 TL'ye düşer.