• 25-08-2020, 22:44:39
    #1
    Macbook AİR kurtarma dosyası olan varmıdır elinde beyler pc 2010 late bi b"k yiyip format atmaya kalktım batarya yok kendi kendine kapanıyor arada oda çöktü yazılımı falan gg elinde olan varsa paylaşırsa usb atıp kurtarma ile kuracagım teşekkür ederim iyi günler hepinize
  • 25-08-2020, 22:48:01
    #2
    sametgrb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Macbook AİR kurtarma dosyası olan varmıdır elinde beyler pc 2010 late bi b"k yiyip format atmaya kalktım batarya yok kendi kendine kapanıyor arada oda çöktü yazılımı falan gg elinde olan varsa paylaşırsa usb atıp kurtarma ile kuracagım teşekkür ederim iyi günler hepinize
    Cihaz kapalıykan cmd+r yaptınız mı? SSD'yi görüyor mu?
  • 25-08-2020, 22:53:48
    #4
    ekinnetworks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cihaz kapalıykan cmd+r yaptınız mı? SSD'yi görüyor mu?
    eve görüyor ama internet recovery yapıyor oda eror veriyor yeniden başlatın falan filan kafayı yiecem
  • 25-08-2020, 22:57:35
    #5
    Kurtarma dosyası da internet recovery ile indirilebilen bir şey. Eğer kurulum hatası veriyorsa hata mesajını buraya at. Atamıyorsan da cihazı kapat, açılırken D tuşuna basılı tut bir test ekranı gelecek, test yap onun sonuçlarını at. Command Shift R ile açmayı dene bir de recovery modu. Kurulumdan önce diski silmeyi de unutma(yedek yoksa geçmiş olsun zaten).
  • 25-08-2020, 23:01:30
    #6
    sametgrb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eve görüyor ama internet recovery yapıyor oda eror veriyor yeniden başlatın falan filan kafayı yiecem
    Format atarken güç kesilince , ssd'yi yakıyor malesef. SSD kullanılmaz hale geliyor. M2 takılı olması lazım bulabilirseniz başka bir m2'yle deneyin
  • 25-08-2020, 23:03:04
    #7
    eslao adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kurtarma dosyası da internet recovery ile indirilebilen bir şey. Eğer kurulum hatası veriyorsa hata mesajını buraya at. Atamıyorsan da cihazı kapat, açılırken D tuşuna basılı tut bir test ekranı gelecek, test yap onun sonuçlarını at. Command Shift R ile açmayı dene bir de recovery modu. Kurulumdan önce diski silmeyi de unutma(yedek yoksa geçmiş olsun zaten).
  • 25-08-2020, 23:05:02
    #8
    sametgrb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cihaz internete bağlı mı?
  • 25-08-2020, 23:05:55
    #9
    sametgrb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam o anda modemin yanındaydı