Kurtarma dosyası da internet recovery ile indirilebilen bir şey. Eğer kurulum hatası veriyorsa hata mesajını buraya at. Atamıyorsan da cihazı kapat, açılırken D tuşuna basılı tut bir test ekranı gelecek, test yap onun sonuçlarını at. Command Shift R ile açmayı dene bir de recovery modu. Kurulumdan önce diski silmeyi de unutma(yedek yoksa geçmiş olsun zaten).