sametgrb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Macbook AİR kurtarma dosyası olan varmıdır elinde beyler pc 2010 late bi b"k yiyip format atmaya kalktım batarya yok kendi kendine kapanıyor arada oda çöktü yazılımı falan gg elinde olan varsa paylaşırsa usb atıp kurtarma ile kuracagım teşekkür ederim iyi günler hepinize
Cihaz kapalıykan cmd+r yaptınız mı? SSD'yi görüyor mu?