• 21-08-2020, 13:35:04
    #1
    r10 da neredeyse her meslekten insan var. Öğretmen, polis, avukat, doktor benim bildiklerim elbet dahasıda vardır. ama bir psikolog yada psikiyatrist konusunda denk gelmedim henüz. aramızda var mıdır? Kimliğini belli etmek istemese bile özelden ulaşsa varsa. reelde işyeri yoğunluğu sebebiyle izin alıp gidemediğim ve son noktaya geldiğim için bişey danışmam gerekiyor.
  • 21-08-2020, 13:37:33
    #2
    Konu sahibinin izniyle benimde ihtiyacım var böyle bir şeye
  • 21-08-2020, 13:40:45
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Henuz Psikoloji 4. Sinifim
  • 21-08-2020, 13:41:11
    #4
    Tıp 2. sınifım ama uzmanlıkta psikiyatri istiyorum, olur mu?
  • 21-08-2020, 13:41:37
    #5
    4 yıldır üst düzey psikolojik tedavi gören birisi olarak yardımcı olabilirim 😂
    Not: medicalpark hastanesi uzaktan psikolojik Tedavi randevularını açtı diye biliyorum
  • 21-08-2020, 13:42:02
    #6
    "1 saatlik seans 10 TL" diye konu açsa bile 2 aya kalmaz arşa çıkar.
    • AlbaySIMSEK
    • Fagus
    AlbaySIMSEK ve Fagus bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 21-08-2020, 13:48:06
    #7
    İlk soru : hocam, hocam demekten nasıl kurtulacağım ?
  • 21-08-2020, 14:00:23
    #8
    burak6767 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlk soru : hocam, hocam demekten nasıl kurtulacağım ?
    Muhtemelen insanlara hitap ederken hitap için bir kelime arıyorsun sanki kullanman zorunlu gibi ama aslında her seferinde bir hitap kelimesi kullanman gerekmiyor 😄
  • 21-08-2020, 14:01:35
    #9
    Eğer burada kendisini kötü hisseden, çaresiz hisseden birisi varsa profesyonel destek almaktan çekinmesin. Herkesin iyi ve kötü zamanları olur bu gayet normal bir durum