R10da tek eksik psikolog/psikiyatrist mi?
12
●323
- 21-08-2020, 13:35:04r10 da neredeyse her meslekten insan var. Öğretmen, polis, avukat, doktor benim bildiklerim elbet dahasıda vardır. ama bir psikolog yada psikiyatrist konusunda denk gelmedim henüz. aramızda var mıdır? Kimliğini belli etmek istemese bile özelden ulaşsa varsa. reelde işyeri yoğunluğu sebebiyle izin alıp gidemediğim ve son noktaya geldiğim için bişey danışmam gerekiyor.
- 21-08-2020, 13:42:02"1 saatlik seans 10 TL" diye konu açsa bile 2 aya kalmaz arşa çıkar.AlbaySIMSEK ve Fagus bunu beğendi.2 kişi bunu beğendi.
- 21-08-2020, 14:00:23Muhtemelen insanlara hitap ederken hitap için bir kelime arıyorsun sanki kullanman zorunlu gibi ama aslında her seferinde bir hitap kelimesi kullanman gerekmiyor 😄burak6767 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle