Konu
R10da tek eksik psikolog/psikiyatrist mi?
21-08-2020, 14:01:35
#9
Oktav
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Eğer burada kendisini kötü hisseden, çaresiz hisseden birisi varsa profesyonel destek almaktan çekinmesin. Herkesin iyi ve kötü zamanları olur bu gayet normal bir durum