Konu
R10da tek eksik psikolog/psikiyatrist mi?
21-08-2020, 14:00:23
#8
Oktav
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
burak6767 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İlk soru : hocam, hocam demekten nasıl kurtulacağım ?
Muhtemelen insanlara hitap ederken hitap için bir kelime arıyorsun sanki kullanman zorunlu gibi ama aslında her seferinde bir hitap kelimesi kullanman gerekmiyor 😄