• 21-08-2020, 12:49:48
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Helal yoldan çalışıp para kazanmak neden bu kadar zor? (Genelde)
  • 21-08-2020, 12:51:03
    #2
    çünkü hayat pahalı
    • celebiselli
    celebiselli bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 21-08-2020, 12:51:13
    #3
    Hayat çok pahalı ben bu yüzden biriktiremiyorum
  • 21-08-2020, 12:51:21
    #4
    Yetmiyor
  • 21-08-2020, 12:51:24
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Yanlış yöntemler deniyoruz belki de ondan yapılmamışı yapmak alışılmışın dışına çıkmak gerekiyor herkesin yaptığı işi yaparak çok para kazanılamıyor maalesef
  • 21-08-2020, 12:51:35
    #6
    Hocam feleğin çarkı ne yazık ki acımasız. Herkesin parası olsa paranın bir değeri kalmaz. Çok kazanan daha da çok kazanıyor, kazanmak istiyor. Kazananlardan diğerlerine açık kapı kalmıyor. O kapı sana açıldığı an da yakalamak lazım (:
  • 21-08-2020, 12:51:46
    #7
    Olur mu öyle şey hocam enflasyonun sadece %12 olarak açıklandığı bir ülkede nasıl para biriktiremiyorsunuz hayretler içindeyim.

    Uyarı üzerine edit : Süpergüç olduğumuzu unutmuşum onu da eklemek istiyorum. Uyarı için teşekkürler.
  • 21-08-2020, 12:52:28
    #8
    Yukarıda bahsedildiği gibi 100 birim para kazanıyor ve ihtiyaçların 20 birim ise 80 birim biriktirirsin eğer ihtiyaçların da 100 birim ise o zaman birikim yapamazsın hayat işte
  • 21-08-2020, 12:53:01
    #9
    Google 1. Sayfa Garantili
    Gerçekten de zor. Çok şükür, güzel kazandım, güzel iş yaptım diyorum. Bir bakıyorum para yok . Faturalar, market, benzin derken bitmiş.