Olur mu öyle şey hocam enflasyonun sadece %12 olarak açıklandığı bir ülkede nasıl para biriktiremiyorsunuz hayretler içindeyim.

Uyarı üzerine edit : Süpergüç olduğumuzu unutmuşum onu da eklemek istiyorum. Uyarı için teşekkürler.